Taggad inför helgen.

Lina skötte sig strålande på gårdagens träning. Eftersom hon inte har hoppat så mycket sedan Breeders Trophy var hon nästan lite övertaggad igår och hade en marginal på ca 50 cm på allt hon hoppade... Det känns bra att vi ska gå in i en 1,20 som första klass på fredag om hon ska fortsätta att hissa som hon gjorse igår.
.
Hijo har också känts strålande, jag har inte hoppat någonting sedan förra helgens tävling men på marken sköter han sig exemplariskt. Även Spirit ligger på plus, det har han gjort sedan tävlingsprestationen i Enskede och jag hoppas att det ska hålla i sig även under helgen som kommer.
.
Blir alltså dessa tre som får följa med till Södertälje på meeting fredag - söndag! Jag är otroligt revanschsugen sedan floppen sist och ser fram emot en ny tävlingshelg. Södertälje är för övrigt en av mina favorit-tävlingsplatser, varför vet jag inte, har aldrig vunnit där eller så... Måste vara för att det är så fint där, och nära - alltid skönt att komma hem fort efter en lång tävlingsdag.
.
King!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0