Jag tar igen mig...

Jag älskar kvällar som den här. Oplanerade - att-göra-ingenting-kvällar. Sedan gillar jag planerade kvällar också, men just idag känns det mycket bra med en soft egokväll för bara mig. Faktiskt den enda denna veckan... Just nu kollar jag på lite schyssta repriser, perfekt avslut på en heldag utomhus liksom. Sedan sov jag för få timmar föregående natt också. Detta eftersom jag var på en sen bio och dregglade över J Timberlake som helt plötsligt förvandlats till en hunk (...?). Kan man sova-igen förlorade timmar en natt som man förlorat en annan? Lite som med kalorier - överdos måste kompas med underskott/nerdragning. Haha, det där med balans i livet är allt lite klurigt...


En lite små-geekig favorit...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0