Myys!

En skönsöndag har verkligen varit topp för mig idag. Efter två dagars Hamretävling med avresa från Söderby klockan 06.00 både dagarna och dessutom middag med efterföljande utgång igår har ett chilligt slut på helgen varit precis rätt för mig. Hästarna vaccinerades imorse och ridningen uteblev därför = ingen stallvistelse idag.
Dagen har istället bestått av sovmorgon, promenad till affären - promenad hem igen och därefter filmmys med sistahs. Vi har sett världens bästa tecknade film. Den är SÅ BRA och man skrattar så mycket filmen igenom. Lika mycket som man skrattar, lika mycket grinar man sedan till den i slutet. Man kan ingenting annat än att älska All Dogs Go To Heaven!

Nu väntar jag in Josse och Mia för middag här på Piggis. En toppendag helt enkelt. Imorgon blir det stallet igen, nästan så att jag redan nu längtar lite efter mina fina pållar :)
.
.

Kommentarer
Postat av: Jenny

En riktig toppen dag!tack för lånet av soffan:))

2011-11-20 @ 20:22:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0